Графички и мултимедиа дизајнери
Како да станете графички и мултимедија дизајнери
Образование
Вообичаено се бара графичките и мултимедија дизајнерите да имаат завршено високо образование на некој од факултетите за дизајн и мултимедија во Република Северна Македонија или странство, или постсредно образование (петто ниво) на Македонска рамка на квалификации. Исто така, повеќето претпријатија претпочитаат практично искуство во кои работат. Вообичаено е факултетите да им помагаат на студентите да се стекнат со практично искуство во текот на летото или со практиканство на скратено работно време во фирми, како дел од нивните студиски програми.
Графичките и мултимедија дизајнерите потребно е да поседуваат знаења и вештини во секторот во кој работат.
Листа на државни и приватни универзитети кои имаат акредитирани студиски програми во областа, може да се најдат тука:
https://mon.gov.mk/page/?id=2047
Обука
За повеќе информации за верификуваните програми и даватели на обуки посетете ја следната страница: www.cov.gov.mk
Во делот на неформалното образование, во Република Северна Македонија работат неколку ИТ центри кои нудат едукација, тестирање и сертифицирање за курсеви кои се меѓународно признати.
Некои од ИТ центрите во Република Северна Македонија кои нудат меѓународно признати обуки и тестирања се:
- Семос едукација, http://semosedu.com.mk/
- Сеавус образовен и развоен центар, http://www.sedc.mk
- Академија Brainster , https://brainster.co/
Важни квалитети
Аналитички вештини. Графичките и мултимедија дизајнерите мора да бидат способни да ја согледаат нивната работа од гледна точка на нивните потрошувачи за да се осигураат дека дизајните ја пренесуваат пораката на клиентот.
Уметничка способност. Графичките и мултимедија дизајнерите мора да бидат способни да креираат дизајни кои се уметнички интересни и привлечни за клиентите и потрошувачите. Тие произведуваат груби илустрации на дизајнерски идеи, или со рачно скицирање или со користење на компјутерски програми.
Комуникациски вештини. Графичките и мултимедија дизајнерите мора да комуницираат со клиентите, клиентите и другите дизајнери за да се осигураат дека нивните дизајни прецизно и ефективно пренесуваат информации.
Компјутерски вештини. Повеќето графичките и мултимедија дизајнерите користат специјализиран софтвер за графички дизајн за да ги подготват своите дизајни.
Креативност. Графичките и мултимедија дизајнерите мора да бидат способни да размислуваат за нови пристапи за да им ги пренесат идеите на потрошувачите. Тие развиваат уникатни дизајни кои ја пренесуваат пораката на нивниот клиент
Вештини за управување со времето. Графичките и мултимедија дизајнерите често работат истовремено на повеќе проекти, секој со различен рок.