Биолози, патолози, фармаколози, ботаничари, зоолози и сродни стручњаци
Како да станете биолози, патолози, фармаколози, ботаничари, зоолози и сродни стручњаци
Образование
За ова занимање се бара да имаат завршено високо образование на некој од универзитетите во Република Северна Македонија или странство.
Листа на државни и приватни универзитети кои имаат акредитирани студиски програми во областа, може да се најдат тука:
http://www.mon.gov.mk/index.php/dokumenti/akreditacii
Важни квалитети
Аналитички вештини. Биолозите, патолозите, фармаколозите, ботаничарите, зоолозите и сродните стручњаци мора да бидат способни да спроведат научни експерименти и анализи со точност и прецизност. .
Комуникациски вештини. Биолозите, патолозите, фармаколозите, ботаничарите, зоолозите и сродните стручњаци треба да напишат и објавуваат извештаи и истражувачки трудови, да даваат презентации за нивните наоди и да комуницираат јасно со членовите на тимот. .
Вештини за критичко размислување. Биолозите, патолозите, фармаколозите, ботаничарите, зоолозите и сродните стручњаци извлекуваат заклучоци од експерименталните резултати преку здраво расудување и расудување. .
Интерперсонални вештини. Биолозите, патолозите, фармаколозите, ботаничарите, зоолозите и сродните стручњаци обично работат на интердисциплинарни тимови за истражување и треба да работат добро со другите членови од тимот за исполнување на заедничката цел. Често се и водачи на тимот па затоа треба да бидат способни да ги мотивираат и насочуваат другите членови. .
Математички вештини. Биолозите, патолозите, фармаколозите, ботаничарите, зоолозите и сродните стручњаци користат сложени равенки и формули во својата работа, како и пресметки и статистики. .
Вештини за решавање проблеми. Биолозите, патолозите, фармаколозите, ботаничарите, зоолозите и сродните стручњаци користат научни експерименти и анализи за да изнајдат решенија за комплексни научни проблеми. .
Вештини за управување со времето. Биолозите, патолозите, фармаколозите, ботаничарите, зоолозите и сродните стручњаци обично треба да исполнуваат рокови при спроведување на истражувања. Тие треба да бидат способни да управуваат со времето и да ги приоритизираат задачите ефикасно, додека го одржуваат нивниот квалитет на работа.